Thursday, August 26, 2010

pierced heart



:( sad sad sad.
mahu emo di sini bolehkah? boleh?
haha. :( (sad)

hari ini awak telah pergi. saya doakan awak selamat :(
saya takda mood nak buat apa2 tido je dalam kelas hari ini. 
awak taw x...hari ini...
pavi,sunway,jalan tar,sogo,mines,jj, wangsa walk,i-city,mcd,popeyes,carls jr,pizza,kfc,ice skating
semua tutup taw. semua sedih pasal awak.

btw nak awk stay lagi lame. be my special clown and do make me happy 4 ever.
time2 awak pegi la i fail to get what i want the most. i do wish for that. and everybody do wish for that. i hope u stay with me facing this. tapi awak x de. awak mcm mane nak buat ni? takot la awak.

awak. dah lama saya tunggu ni tapi tak dapat jugak. macam mana? awak. doakan saya eh.
saya tak kuat macam awk salu nampak. penat la wak asyek nanges je. rabun teruk la mata ni..
macam mana eh?

awak macam mana nih. takot la awak.
sebenarnya. saya pun tak tahu macam mana nak buat. things getting harder. susa sangat2. and saya da rase takot and tak bersemangat..penat je saya berusaha.macam apa tah... eh tak baik kan cakap cam 2. takpe.
tak nak give up la. kite dah janji kan nak stdy ..so lets prove it.

btw x bes la entry emo2.:(


 

ini mata saya sebelah sana tidak. tapi dua2 pun sedih.mengalir air mata darah pun tak dapat menyelesaikan apa2.sedih tetap sedih.
(ayat adik saya ketika sedih) 


awk : sori saya ****** awak tapi x tahu nak tunjuk macam mana.
saya : takpe...as long as u do ur best to make me happy.

awk.saya still sedih. x tahu macam mana.rase macam...tah...sedih gak.
ya allah bantulah aku...
kawan2 doakan saya eh.. semua nih x fair.

saya mahu jadi rainbow selama lama nya. tapi hari ini rainbow dah kena petir. T__T

2 comments:

spell it out