Monday, August 16, 2010

sang unicorn patah tanduk

hachom!! urg~~
it`s now 8.35 pm after berbuka. sejuk gle. tgkap tbukak petir sambar menyambar.cuak.
i dun noe what is actually happen to me rite now. 2day was a  terrible day. lots of a new assignment line up waiting splash ugly dugly colour on my colourful life. sigh~~
m facin 1 of the type of stress rite nw which is stressor.
penat la ari nh. cls abes kul 6 lbey. n mayb der is no weekend for me n my fwen. kitorg kne gnti cls.mak  oi...
berjam2. cm ne nh? GRAM r... GRRRRR~~~~!!!
da la kco plan. sume kne cncle. :((
nak ganti sgt ke? haaa bagus la .. ganti smpi x yah cuti langung smpi mlm ade cls pn x pe.
TRIMAS BANYAK2 :D sayang la kamu! muah2!
p/s : btw im gettin weaker since u gonna leave me soon. 
awk..x payah la balik :( duk kat je la...sni x bes ke?

happy tree nih pun da serabot macam m. 

No comments:

Post a Comment

spell it out