Thursday, December 23, 2010

nak jugak!

salam shopping bagi semua 
huhu...im currently duduk rumah je sebab dah pokai
sobs.
semalam once again i faced my fears.
parking. T__T
kali ini dekat mines pulak.susa nye nak bawak bus masuk parking lot yang kecik kan?
again saya terpaksa parking macam style parking yang saya tereksiden musim lepas.
as usual my sister belagak macam pegawai jpj. 
kak u bole buat. u pusing2 sikit lagi~ pusing! pusing! pusing!!
end up saya keluar dari parking tu and cari parking lain.
sigh~~
suddenly tengok side mirror nampak kereta wira masuk dengan lancar.
wuuuuuuuuu....

kenapa saya ke mines?
ye sebab nak kejar blusher elianto blush pot kaler dusty rose.
sape ada? bole bagi tak?
again. hampes. da habis.
so kitorang wandering around mines. busan. 
ade baju cotton yang sangat nice kat one shop ni.
yang kalu beli kat jalan tar bape rinngit je.compare kedai tuh. ceh.bapak tipu.
saya kena kuat supaya tak terpedaya dengan sale. ( abah selalu pesan )

yang ini bes sebab dia senang bawak and kecik. ok dah sold out eh?
pas ni i cari mac la pulak. ngee ;p

so tadi da confirmkan dengan semua outlet elinato kat kay hell sume da sold out :(
oh..kat penang gak.
hai ramainye rakyat malaysia suka pakai benda tu.
rase cam nak pergi factory dy. beli sendiri. kat mane eh?
oh ye kerja yang abah bagi tak siap2.bila nak siap nih...makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk~~~ 
stress i nyah~

6 comments:

  1. hahahaha...duk umah melepak lg bgus...xyah jln2....=P

    ReplyDelete
  2. ckg..meh la tgkp pic ak gne dslr kaw ;p

    ReplyDelete
  3. ko ktner??meh aku amik gmbr background jew...ta maw amik gmbr ko....hahahaha

    ReplyDelete
  4. sengal.haha. elee..ak takde kang tercari2 lak.;p

    ReplyDelete
  5. weyh..aku ade dowh blusher nih.. beli 2 lagi tuh. takot abes..haha.,urah weyh,aku dapat RM7.50 je satu

    ReplyDelete

spell it out