Saturday, December 11, 2010

nak ke macam tuh?

:) 
lapar la malam2 ni..haha.
oh yea program diet saya fail. 
sebab kaki comel saya terseliuh. da seminggu ( manje tol ) =__=`
so my weight still x decline...
takpe2 still ade few more days before back to puncak!

taw tak? mesti la tak kan?
semalam tidur indah tetapi diganggu mimipi serem~~
oh ya saya mudah diganggu mimipi kurang enak jika tidur dalam ketidak selesaan :(
saya mimpi mama and papa saya hantar saya pergi belajar
lepas babai babai bas tuh pun gerak.
tengok2 saya kena tukar tempat stdy.
teka kat mane?
suppose kat uitm
then turn to mesir.medik.

haha.p sana naik helly.
stdy tak pun. everyday saya dan rakan baru ( semua laki )
winx2! ^__^
merantau cari tempat tinggal..pelik giler.
setiap malam tido dalam sleeping bag
kat tengah2 padang pasir kat sebelah pohon kaktus T___T
apa ini?
every night nangis teringat kat mama n abah..wwwuuwuw~~
nak kol takde line.
sumpah seksa..
tapi laki2 lain ok je. saya je ko.

ek? merepek je kan?
by the way still tak mo styd sne ;p
haha. nanti kena awet jadi mummy!
seram nyah~~

cantik kan? ade rezky kita datang sini eh? tangkap pic manyak2!

cantik gigi :) jangan nanges ye cik un2 

1 comment:

spell it out